جانانجانان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

جانان من...

سلام دوباره و جان تازه

1394/3/21 2:23
نویسنده : شیما
285 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

امروز كه مينويسم  از آخرين پست حدود ١١ ماه ميگذره و افسوس ميخورم كه چرا لحظه هاي شيرينم رو ثبت نكردم

اونقدر درگير مادري كردنم كه روزهام بسرعت از پس هم مي گذرند و آرام جانم بزرگ و بزرگتر مي شود

جانان من در استانه ١٦ ماهگي است و من باورم نميشه كه چطور زمان بسرعت برق و باد گذشت و اين فرشته كوچك من يكسال و اندي سن دارد.

اونقدر عاشق شدم و مادر كه احساسات مادرانه ام در درونم غوغا مي كند ،

جانان من

جان من الان خوب خوب راه ميرود و ميدود،خودش غذا ميخورد،از همه جا بال مي رود و با گفتن دو از هر جا كه هست ميپرد، كلماتي رو به زبان مي آورد و قند در دل من آب مي كند

عاشق مامان جون و بابا جون و خاله هاش هست و وقتي اونها هستند مجالي براي آغوش مادر پيدا نمي كند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جانان من... می باشد