جانانجانان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

جانان من...

تولد یک فرشته

1393/1/13 17:10
نویسنده : شیما
444 بازدید
اشتراک گذاری

روز 29 بهمن ماه ساعت 2 بعدازظهر وقت ویزیت دکتر امینی 

نهار ته چین مرغ درست کرده بودم ...با علی با سرعت ناهار رو خوردیم.پالتوی سفید رنگم رو به تن کردم و با علی با کمی عجله به طرف مطب دکتر در توانیر حرکت کردیم .

پس از مدتی نشستن در مطب نوبت ویزیت من شد و با علی داخل مطی شدیم.دکتر خیلی اون روز شاد و سرحال بود...بعد از سونو و دیدن ازمایشها زمان زایمان رو 8 اسفند ماه 92 معین کرد ساعت 2..

در سونو گرافی به من گفت دختر شما همچنان مثل قبل سرش بالاست و شما امکان زایمان طبیعی رو نداری  

از طرفی سر نوزاد حلوی کبد قرار گرفته و این امکان وجود دارد که سر نوزاد کمی شکل طبیعی نداشته باشه کهجای نگرانی هم نیست... 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جانان من... می باشد