جانانجانان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

جانان من...

یه روز برفی دیگه

1392/11/16 14:33
نویسنده : شیما
234 بازدید
اشتراک گذاری

جانانم امروز هم مثل دیروز برف داره می باره  .بابا علی هنوز نیومده و تو اراک داره کمک بابایی می کنه .واقعا دستش درد نکنه...بهترین بابای دنیا رو تو داری...و من و تو خوشبخت ترینیم چون علی رو داریم   ...

بابا علی یه مرد تمام و کماله.می تونی راحت بهش تکیه کنی.می دونی همیشه هست ...همیشه و هر جا ..

آرامشی که وجود علی به من میده و قطعا در آینده به تو گل قشنگم ستودنیه.. 

و این یه حقیقته که یک زن زمانی بال و پر می گیره که بتونه با خیال راحت به یک مرد توی زندگی مشترک تکیه کنه.خدا رو شکر می کنم به خاطر وجود علی و وجود تو عزیز دلم....

من خوشبخت ترین زن دنیا هستم.چون بهترینها رو دارم.یه پدر خوب و زحمتکش..یه مادر فرشته و پاک که مادر بودن رو فقط مثل او بودن می دونم.پاک پاک ..ساده و بی آلایش ..مهربون و فداکار..

یه همسر مرد .یه همسر پاک و مهربون..عاشق خانواده و از خود گذشته ...علی خیلی دوست دارم .و از همه مهمتر یه فرشته کوچولو .یه هدیه الهی ...رحمت و برکت خدایی....دوست دارم جانان..و خوشحالم که خونواده کوچیک دو نفره نن و علی داره 3 تایی میشه ...با حضور تو ...فرشته کوچولوی من

خواهرهای خوب و مهربون و همراه...

الان که دارم اینو می نویسم.شما تو دلم یا داری سکسکه می کنی یا اینکه با دستت با ضربه های ریز منظم می کوبی...عاشق دستای ریزتم خاله ریزه من.جانان قشنگم...دوست دارم...

مامانی 26 بهمن من و بابایی می خوایم بریم آتلیه عکس بگیریم.عکسای یادگاری از شما وقتی تو دل مامانی...جانان در ماه 9 در دل مامان....

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جانان من... می باشد